67 اپلیکیشن پولی اندروید و آیفون که رایگان شده‌اند(۱۸ شهریور)

free apps

به نام خدا

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

خیلی سریع بریم سراغ اصل مطلب:

1)بازی klocki

بازی klocki

 

بازی فکری جذابی که طراحی مینیمال و سبکی دارد. کاربر باید پازل‌های چند وجهی را با جابه‌جایی اهرم‌ها به‌گونه‌ای حل کند تا خط نشان داده شده، در طول پازل امتداد یابد. طراحی پازل‌ها سه‌بعدی است؛ اما در ابتدا مراحل آسان بازی دارای پازل‌های تک وجهی است. علاوه‌بر تخلیه‌سازی ذهن به‌واسطه‌ی بازی و متصل کردن خطوط، موسیقی آرام‌بخش این بازی نیز بر جذابیت آن اضافه می‌کند.

برای دانلود نسخه اندروید این بازی کلیک کنید

2)بازی oO

بازی oO

یک بازی دیگر با ماهیت معمایی که علاوه‌بر ذهن سرعت عمل کاربر را نیز به چالش خواهد کشید. کاربر باید توپ سفید بازی را هدایت کند و از دایره‌های مختلف رد شود، دراین بین موانعی برسر راه توپ قرار می‌گیرد که کاربر باید با دقت تغییر مسیر دهد تا با موانع برخورد نکند. مسیرهای حرکت توپ داخل و خارج دایره‌ها است و موانع در همین دو مسیر ظاهر خواهند شد. این بازی بیش‌از ۱۰۰ هزار کاربر فعال دارد. طراحی بازی مینیمال است: اما جذابیت آن در همین سادگی خلاصه شده است.

برای دانلود نسخه اندروید این بازی کلیک کنید

 

3)بازی Up Left Out

بازی Up Left Out

بازی فکری دیگری که امروز رایگان شده است تقریبا مشابه بازی klocki است. البته، با این تفاوت که این بازی پازل‌های چند وجهی ندارد و کاربر با حرکت دادن مهره‌های بازی باید آن‌ها را به‌گونه‌ای کنار یگدیگر قرار دهد تا قطعه‌های خط‌ها به یکدیگر متصل شوند. ناگفته نماند در برخی مراحل نیازی نیست تمام خطوط به یکدیگر متصل شوند و خط واحدی را تشکیل دهند، بلکه خط‌ها در شکل‌های مختلف به هم وصل خواهند شد.

برای دانلود نسخه اندروید این بازی کلیک کنید

 

4)بازی NABOKI

اسرکین شات بازی NABOKI

بازی فکری دیگری که کاربر باید پازل‌های سه‌بعدی را حل کند. پازل‌های این بازی به‌گونه‌ای است که باید هر قطعه را در جهت خاصی تکان دهید تا از صفحه خارج شود؛ البته ممکن است برای خروج از صفحه با موانعی روبه‌رو شوید که نیاز باشد برای ردشدن از آن چاره‌ای پیدا کنید.

برای دانلود نسخه اندروید این بازی کلیک کنید

 


5)بازی Hook

اسکرین شات بازی Hook

یک بازی دیگر فکری که پازل‌های مختلفی را ارائه می‌کند. طراحی این بازی نیز مینیمال است و فقط برای چالش ذهنی ساخته شده است. نکته‌ی جالب درباره‌ی این بازی نبود منو و امتیاز و دستاورد است. این بازی فقط برای تجربه و چالش طراحی شده است و افراد در آن رقابت نمی‌کنند. در این بازی باید با استفاده از سوئیچ‌های کنترل ارائه شده اتصال خط‌ها را برقرار کنید و با سوئیچ مرکزی بزرگ‌تر خط‌ها را جمع کنید.

دانلود برای اندروید


6)بازی Push

اسکرین شات بازی Push

دیکر بازی رایگان‌شده‌ی امروز که اتفاقا مانند بازی‌های قبلی فکری است. این بازی معماهای مختلفی دارد، از پازل تک وجهی گرفته تا پازل‌های چند وجهی که هرکدام روش خاصی برای حل‌کردن نیاز دارند. طراحی گرافیکی این بازی نیز مینیمال است و رنگ‌ها و حرکات در آن حس آرام‌بخشی را القا می‌کنند. این بازی نیز هیچ امتیاز و دستاوردی برای کاربر به‌ارمغان نمی‌آورد و تنها هدفش سرگرمی و ایجاد تجربه‌ی چالشی است تا با کمک آن ذهن و قدرت حل مسئله را تقویت کرد.

دانلود برای اندروید


7)اپلیکیشن Wild West 3D Live Wallpaper

اسکرین شات اپلیکیشن Wild West 3D Live Wallpaper

یک برنامه برای شخصی‌سازی ظاهر گوشی هوشمند اندرویدی شما است که تصویر زنده‌ای با تم دنیای وسترن آمریکای قدیم را به‌نمایش درآورده است. اگر از علاقه‌مندان فیلم‌های وسترن هستید با نصب این برنامه می‌توانید ظاهر گوشی خود را به صحنه‌های این سبک از فیلم‌ها نزدیک کنید. این تصویر زنده از ۱۲ زاویه قابل مشاهده است و گرافیک خوب آن باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود. همچنین، کاربران ازطریق تنظیمات خواهند توانست تصویر موجود را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند.

دانلود برای اندروید


8)اپلیکیشن Reverse Video

اسکرین شات اپلیکیشن Reverse Video

یک اپلیکیشن برای ثبت ویدئو به‌صورت معکوس است که تمام فرایند را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. فقط باید شروع به ضبط کنید و در هر زمان که دوست دارید، ضبط فیلم را متوقف کنید تا برنامه نتیجه‌ی ویدئو را معکوس کند. علاوه‌بر ویدئو، صدای ضبط شده نیز معکوس خواهد شد. ناگفته نماند هرچه زمان ویدئو بیشتر باشد، مدت زمان پردازش ویدئوی معکوس شده نیز طولانی‌تر خواهد شد. همچنین فیلترهای مختلفی برای ویرایش ویدئو فراهم شده است و کاربر می‌تواند ویدئوهای خود را ازطریق آن‌ها ویرایش کند. برای نصب این برنامه به iOS 13 به بالا نیاز خواهید داشت.

دانلود برای iOS


9)اپلیکیشن Metadata

اسکرین شات اپلیکیشن Metadata

اپلیکیشن Metadata یک ابزار کاربردی برای نمایش اطلاعات نهفته‌ی عکس‌ها است. واژه‌ی Metadata برای افرادی که با فناوری سروکار دارند به‌معنی «اطلاعات درباره‌ی اطلاعات است.» به‌عبارتی دیگر، فراداده، به اطلاعاتی می‌گویند که در یک فایل نهفته است. برای مثال، متادیتا برای یک عکس ممکن است شامل موقعیت مکانی ثبت عکس، زمان ثبت آن و داده‌های این چنینی شود. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی این موضوع می‌توانید به مقاله‌ی متادیتا چیست؟ مراجعه کنید. حال اپلیکیشن Metadata به شما امکان می‌دهد با بارگذاری عکس دلخواه در این برنامه، اطلاعات جزئی آن را مشاهده کنید و حتی موقعیت مکانی ثبت عکس را روی نقشه به‌نمایش درآورید.

دانلود برای iOS


10)اپلیکیشن Basic Calculator Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Basic Calculator Pro

یک ماشین حساب ساده اما با قابلیت‌های حرفه‌ای که دردسترس کاربران قرار گرفته است. این ماشین حساب امکان محاسبات پیچیده‌ی مهندسی را ندارد؛ اما محاسبات ریاضی عمومی را با قابلیت‌های ویژه‌ای انجام خواهد داد. برای مثال، ازجمله ویژگی‌های آن می‌توان به امکان حفظ تاریخچه‌ی محاسابت اشاره داشت که باعث می‌شود برای محاسبات طولانی کارآمد باشد. طراحی این برنامه نیز ساده است تا رابط کاربری برای افراد بدون پیچیدگی خاصی باشد و افراد بیشتری نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

دانلود برای iOS


11)اپلیکیشن Pocket Bookmark Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Pocket Bookmark Pro

اپلیکیشنی برای گردآوری آدرس‌های اینترنتی بوکمارک‌شده توسط کاربر در پوشه‌های مجزا تا کاربر بتواند به‌صورت مستقیم به این صفحات وب مراجعه کند. این برنامه رابط کاربری روانی دارد و کار با آن پیچده نیست. کاربر می‌تواند بوکمارک‌ها را در پوشه‌های مختلف طبقه‌بندی کند تا دسترسی به آن‌ها راحت باشد؛ همچنین امکان انتقال بوکمارک‌ها بین پوشه‌های مختلف وجود دارد. انتقال بوکمارک‌ها به‌صورت دستی یا به‌صوت غیرمستقیم ازطریق اشتراک‌گذاری در مرورگر امکان‌پذیر است. علاوه‌براین، دو کاربر که این اپلیکیشن را نصب داشته باشند می‌توانند فهرست بوکمارک‌های خود را با یکدیگر به‌اشتراک بگذارند. ازنظر امنیتی، این برنامه هیچ دسترسی ناخواسته‌ای از کاربر طلب نمی‌کند. کاربران امکان بکاپ‌گیری از فهرست‌ها و پوشه‌ها را نیز ازطریق این برنامه خواهند داشت.

دانلود برای اندروید


12)اپلیکیشن Relax Sound

اسکرین شات اپلیکیشن Relax Sound

یک اپلیکیشن مناسب مدیتیشن و یوگا است که صداهای مختلف آرامش‌بخش طبیعت را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. انواع صداها در این برنامه طبقه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند صداهای مختلف از دسته‌بندی‌های متفاوت را با یکدیگر انتخاب کند. برای مثال می‌توان به صدای رود خروشان و صدای یک پرنده‌ی جنگلی اشاره کرد که حس قرارگیری در طبیعت بکر را تداعی می‌کنند. به‌واسطه‌ی این اپلیکیشن امکان تایمر خواب نیز مهیا شده است تا بعداز مدتی پخش صدا متوقف شود. ۲۶ صدای مختلف در دسته‌بندی‌های این برنامه به‌چشم می‌خورند و کاربر امکان ترکیب تا ۷ صدا را به‌صورت هم‌زمان دارد.

دانلود برای اندروید


13)اپلیکیشن Snipback – Lifehacker Smart Voice Recorder PRO HD

اسکرین شات اپلیکیشن Snipback - Smart Voice Recorder Pro HD

یک برنامه‌ی ضبط صدای هوشمند است که ویژگی‌های زیادی را برای کاربر فراهم می‌کند. این برنامه‌ی سبک با کیفیت بالایی صدا را ضبط می‌کند و صداهای ضبط‌شده را به‌راحتی دردسترس کاربر قرار می‌دهد. علاوه‌براین، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های برنامه، حذف صدای محیط است که موجب افزایش کیفیت صدای خروجی خواهد شد. دیگر ویژگی این برنامه شامل ضبط صدا درحالت مخفی و با نمایشگر خاموش می‌شود و رابط ‌کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

دانلود برای اندروید


14)اپلیکیشن English for all! Pro

اسکرین شات اپلیکیشن English for all! Pro

یک برنامه‌ی آموزش زبان انگلیسی است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس کاربران قرار دارد. این برنامه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و بزرگسالان طراحی شده است و لغات انگلیسی را با کمک تصاویر و نه ترجمه، در ذهن زبان‌آموز جای خواهد داد. کلمه‌ها در این اپلیکیشن براساس موضوع‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند باتوجه‌به هر موضوع با کلمه‌های جدید آشنا شود. کاربران می‌توانند در این برنامه معماهای زبان انگلیسی نیز حل کنند، بدین ترتیب عکسی نمایش داده می‌شود و کاربر باید کلمه‌ی صحیح را با مرتب‌کردن حروف نامرتب، به‌دست آورد.

دانلود برای اندروید


15)اپلیکیشن RubicCalcPRO: Programmable Calculator

اسکرین شات اپلیکیشن RubicCalcPRO: Programmable Calculator

یک برنامه‌ی حرفه‌ای ماشین‌حساب است که به کاربر امکان برنامه‌ریزی می‌دهد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت برنامه‌ریزی، عملیات‌های مهمی که بیشترین کاربری را برای آن‌ها دارند، در این ماشین حساب برنامه‌ریزی کنند تا با سرعت دردسترس قرار گیرند. از نقاط قوت این ماشین حساب می‌توان به نمایش قدم‌به‌قدم دستیابی به نتیجه نام برد که موجب یادگیری بیشتر می‌شود یا پشتیبانی از حالت محاسبه‌ی جدول، مانند آنچه در اکسل برای حسابرسی تعبیه شده است؛ همچنین با کمک این برنامه می‌توانید نمودار رسم کنید و آن را به‌اشتراک بگذارید. یک برنامه‌ی حرفه‌ای ماشین‌حساب است که به کاربر امکان برنامه‌ریزی می‌دهد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت برنامه‌ریزی، عملیات‌های مهمی که بیشترین کاربری را برای آن‌ها دارند، در این ماشین حساب برنامه‌ریزی کنند تا با سرعت دردسترس قرار گیرند. از نقاط قوت این ماشین حساب می‌توان به نمایش قدم‌به‌قدم دستیابی به نتیجه نام برد که موجب یادگیری بیشتر می‌شود یا پشتیبانی از حالت محاسبه‌ی جدول، مانند آنچه در اکسل برای حسابرسی تعبیه شده است؛ همچنین با کمک این برنامه می‌توانید نمودار رسم کنید و آن را به‌اشتراک بگذارید.

دانلود برای اندروید


16)بازی Neo Monsters

اسکرین شات بازی Neo Monsters

یک بازی در سبک RPG است که می‌تواند ساعت‌ها کاربر را سرگرم کند. این بازی پر از هیولاهای مختلف است و کاربر باید تلاش کند آن‌ها را حبس کند، آموزش دهد و تقویت کند تا در مبارزه با سایر هیولاها موفق شوند. در این بازی می‌توانید تیم‌های چهارنفره تشکیل دهید و با یکدیگر مبارزه کنید. این بازی دارای بیش‌از ۱٬۰۰۰ مدل هیولای مختلف است که می‌توانید آن‌ها را آموزش دهید تا قدرت ماورایی خود را پیدا کنند و به‌خدمت شما درآیند. از سایر ویژگی‌های این بازی می‌توان به امکان مبارزه‌ی آنلاین اشاره داشت که به کاربر اجازه می‌دهد با سایر افراد رقابت کند.

دانلود برای iOSدانلود برای اندروید

 

 

 

 

17)اپلیکیشن Breathing Zone

اسکرین شات اپلیکیشن Breathing Zone

اپلیکیشنی برای مدیتیشن و بازیابی آرامش درونی است که قابلیت سازگاری با تلویزیون اپل، تبلت‌های آیپد و ساعت‌های هوشمند اپل دارد. این برنامه با یاری کاربر در نظم بخشیدن به تنفس و فرایند دم‌وبازدم باعث خواهد شد کاربر آرامش عمیقی را تجربه و ذهن خود را از هر فکری تخلیه کند. این برنامه مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است که مهر تأییدی بر بازدهی این برنامه می‌زند. دربخش تنظیمات، کاربر می‌تواند با تعیین جنسیت خود و فاکتورهایی که نیاز دارد از اپلیکیشن برای مدیتیشن استفاده کند. یکی از نکات مهم این اپلیکیشن، یکپارچگی آن با اپلیکیشن سلامت اپل است. بنابراین، می‌تواند گزارش‌های کامل‌‌تری دراختیار کاربر قرار دهد.

دانلود برای iOS


18)بازی Cosmic Frontline AR

اسکرین شات بازی Cosmic Frontline AR

بازی جذابی که کاربر را به‌وسیله‌ی واقعیت افزوده در دنیای فرازمینی‌ها و بین کهکشانی غرق خواهد کرد. این بازی سبک استراتژیک دارد و کاربر باید فرماندهی نیروها را به عهده بگیرد تا در نبرد با فرازمینی‌ها پیروز شود و سفینه‌های آن‌ها را نابود کند. کاربر می‌تواند نیروهای خود را به سمت سیاره‌ها و ستاره‌های دیگر هدایت و آن‌ها را تصاحب کند. مدیریت نیروها و پیاده‌سازی استراتژی با دقت زیاد، دو نکته‌ی کلیدی برای پیروزی در میدان نبرد این بازی است. قابلیت واقعیت افزوده‌ی کهکشانی این بازی برای افرادی که تمایلی به استفاده از آن ندارند امکان غیرفعال‌شدن دارد تا در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی شود.

 


19)بازی Marvin The Cube

اسکرین شات بازی Marvin The Cube

این بازی فکری درباره‌ی یک مکعب تنها است که به‌دنبال جایگاه خود در این دنیای بزرگ می‌گردد. در مسیر کمک به ماروین برای دستیابی به هویتش، شما باید ۱۷۰ سطح مختلف از معماها را حل کنید. ماروین مکعبی را می‌توان با لمس‌های افقی و عمودی در جهات مختلف تکان داد تا به پورتال سبزرنگ برسد. درطول مسیر توضیحاتی برای هرکاشی که روی آن می‌روید، نشان داده خواهد شد تا به شما کمک کند راه‌حل مناسب معما را پیدا کنید.

دانلود برای iOS


20)اپلیکیشن NT Calculator – Extensive Calculator Pro

اسکرین شات اپلیکیشن NT Calculator - Extensive Calculator Pro 

اپلیکیشن ماشین حساب کاربردی با طراحی مینیمال و جذابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای ماشین حساب پیش‌فرض گوشی به‌شمار رود. این اپلیکیشن علاوه‌بر امکان محاسبات ماشین حساب استاندارد که شامل عملیات عمومی ریاضی می‌شود، امکان دسترسی به ماشین حساب مهندسی را نیز فراهم می‌کند. ازاین گذشته، با امکان حافظه‌ی ذخیره‌سازی، کاربر می‌تواند برخی اعمال و فرمول‌های مورد نیاز خود را درون حافظه‌ی ماشین حساب ذخیره کند. علاوه‌براین دو حالت، ماشین حساب مبنا که با استفاده از آن می‌توان اعداد را بین مبناهای مختلف منتقل کرد، ماشین حساب زمان که امکان محاسبه‌ی زمان را فراهم می‌کند، ماشین حساب وام برای محاسبه‌ی سود و اقساط وام‌های بانکی، ماشین حساب تاریخ و… نیز در این اپلیکیشن تعبیه شده است. ازسویی دیگر قابلیت تبدیل واحدهای مختلف نیز در این برنامه وجود دارد. مبدل واحدها شامل واحدهای مختلف وزنی، طولی، سرعت، دمای، زاویه‌، داده‌ها، انرژی و… می‌شود.

دانلود برای اندروید


21)بازی Magnet Balls Pro: Physics Puzzle

اسکرین شات بازی Magnet Balls Pro

یک بازی فکری سرگرم‌کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ‌های هم‌رنگ را هدف قرار دهد تا آن‌ها را منفجر کند. قانون بازی این است که توپ شلیک‌شده باید با حداقل دو توپ هم‌رنگ خود برخورد کند تا تخریب صورت بگیرد. برای کسب امتیاز بیشتر باید سعی کنید با یک هدف، توپ‌های بیشتری را هدف قرار دهید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به جایزه‌های روزانه، استفاده از شتاب‌دهنده، سه حالت بازی مختلف، توپ‌های خاص با قابلیات‌های ویژه و… اشاره کرد.

دانلود برای اندروید


22)اپلیکیشن Matrix Determinant Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Matrix Determinant Pro

اپلیکیشنی درزمینه‌ی ریاضی برای انجام محاسبات ماتریس‌های ریاضی است. با کمک این اپلیکیشن، می‌توانید دترمینان ماتریس‌های مختلف اعم از ۲×۲، ۳×۳، ۴×۴، ۵×۵ و n×n را محاسبه کنید. رابط‌ کاربری اپلیکیشن ساده است و ظرافت خاصی در آن دیده نمی‌شود؛ اما کاربردش بسیاری را شیفته‌ی خود کرده است. بنابراین، اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید و با محاسبات ماتریسی زیادی مواجه می‌شوید.

دانلود برای اندروید


23)اپلیکیشن Auto-rotate Control Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Auto-rotate Control Pro

این اپلیکیشن یک ابزار کامل برای کنترل چرخش خودکار نمایشگر است که به کاربر کمک می‌کند تا تعیین کند چه اپلیکیشن‌هایی به‌محض بازشدن نمایشگر را به‌صورت خودکار بچرخانند یا از چرخش خودکار نمایشگر در زمان اجرای برخی اپلیکیشن‌ها، جلوگیری شود. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به‌طور هم‌زمان از دو برنامه با زاویه نمایش متفاوت پرتره و عریض استفاده می‌کنید و جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها به‌کندی انجام می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید از چرخش خودکار جلوگیری کنید و سرعت کاربری را افزایش دهید.

دانلود برای اندروید


24)اپلیکیشن Blue Light Filter Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Blue Light Filter Pro

یک ابزار کاربردی برای کاهش حجم نور آبی صفحه‌نمایش است. اساس کار این اپلیکیشن بدین ترتیب است که فرایند کاهش نور آبی را با افزودن یک لایه فیلتر نیمه‌شفاف روی تصاویر به‌انجام می‌رساند تا در ساعات شب و محیط‌های کم‌نور آسیب واردشده به چشم را به حداقل برساند. حتما تاکنون از مضرات تابش نور آبی نمایشگرها و اثرات مخربی که روی مغز دارند، شنیده‌اید؛ بنابراین، برای کاهش آسیب‌های احتمالی، به‌خصوص برای افرادی که مدت زمان طولانی را با گوشی هوشمند یا صفحات نمایشی دیجیتال کار می‌کنند، این اپلیکیشن می‌تواند بسیار کارآمد باشد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به تنظیمات فیلتر برای نمایش رنگ‌ها، تنظیم ساعت فعال و غیرفعال شدن خودکار برنامه و ویجت اشاره کرد. یکی از نقاط قوت این برنامه امکان کنترل اپلیکیشن از منوی اعلان‌ها است که سرعت اعمال تغییرات را بسیار بالا می‌برد و کاربر می‌تواند درصروت تمایل فیلترها را غیرفعال کند.

دانلود برای اندروید


25)اپلیکیشن Travel Tracker Pro – GPS Tracker

اسکرین شات اپلیکیشن Travel Tracker Pro - GPS Tracker

این برنامه مسیر طی‌شده توسط کاربر در سفر را ثبت می‌کند و کاربر می‌تواند با ثبت تصویر در مکان‌هایی که توقف دارد، آن‌ها را در طول مسیر ثبت‌شده ذخیره کند. این برنامه امکان به‌اشتراک‌گذاری مسیر را با دوستان‌تان فراهم می‌کند و دوستان شما قادر هستند به‌صورت زنده مسیر شما را تماشا کنند. به‌بیانی دیگر، این برنامه یک شبکه‌ی اجتماعی مسافرتی است زیرا دوستان شما می‌توانند عکس‌ها را ببینند و به آن‌ها ازطریق لایک و کامنت واکنش نشان دهند.

دانلود برای اندروید


26)اپلیکیشن Preposition Builder Master

اسکرین شات اپلیکیشن Preposition Builder Master

یک اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی است که بر موضوع گرامر حروف اضافه تمرکز دارد. کاربر در این اپلیکیشن که به‌گونه‌ی بازی طراحی شده است باید جملات را با انتخاب حرف اضافه‌ی صحیح تکمیل کند. هرچه در زمان کوتاه‌تری جملات بیشتری تکمیل شود، امتیاز دریافتی افزایش خواهد داشت؛ بنابراین اگر حرف اضافه اشتباهی انتخاب شود، با افزایش زمان جریمه درنظر گرفته می‌شود. این بازی برای افزایش تسلط زبان‌آموزان به گرامر حروف اضافه طراحی شده است.

دانلود برای iOS


27)اپلیکیشن Photo Power Tools

اسکرین شات اپلیکیشن Photo Power Tools

یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

دانلود برای iOS


28)اپلیکیشن Gallary No Ads – Photo Manger

اسکرین شات اپلیکیشن Gallary No Ads - Photo Manger

یک برنامه برای مدیریت عکس‌ها و ویدئوها و به‌طور کلی فایل‌های مدیای ذخیره‌شده در گوشی است. این برنامه به کاربر امکان طبقه‌بندی عکس‌ها را براساس تاریخ، نوع یا موقعیت مکانی می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های این برنامه که آن را از اپلیکیشن گالری پیش‌فرض گوشی متمایز می‌کند، امکان نمایش عکس‌های مخفی‌شده در گوشی یا مخفی‌کردن آن‌ها است؛ همچنین ازطریق قابلیت‌های تعبیه‌شده در این برنامه، کاربر قادر خواهد بود با تعریف رمزعبور از عکس‌ها و ویدئوهای خود مراقبت کند. امکان ویرایش عکس نیز در این برنامه تعبیه شده است تا کاربر را از سایر برنامه‌های جانبی ویرایشی بی‌نیاز کند.

دانلود برای اندروید


29)اپلیکیشن Note Recognition – Convert Music into Sheet Music

اسکرین شات اپلیکیشن Note Recognition - Convert Music into Sheet Music

اپلیکیشنی کاربردی برای تشخیص نت‌های موسیقی در آهنگ‌ها است. این برنامه علاوه‌بر تشخیص نت‌ها، می‌تواند آن‌ها را در قالب برگه‌ی نت به کاربر نشان دهد و کاربر خروجی به‌دست‌ آمده را برای یادگیری یا نواختن ساز به‌کار بگیرد. دیگر قابلیت این برنامه امکان تغییر سرعت صدا است. بنابراین، اگر ساز می‌نوازید و قصد دارید نت‌های جدیدترین آهنگ‌ها را داشته باشید که با آن‌ها تمرین کنید، با کمک این برنامه می‌توانید نت‌ها را به‌دست آورید. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل ضبط صدا با کیفیت بالا می‌شود تا آن را تبدیل به نت نوشته‌شده کند؛ اما کاربر می‌تواند فقط برای ضبط صدا از آن بهره‌مند شود.

ناگفته نماند تشخیص نت‌ها به عوامل دیگری وابسته است؛ بنابراین با اطمینان کامل نمی‌توان از نت‌های به‌دست آمده استفاده کرد و بهتر است نت‌های خروجی را با یک نوازنده‌ی حرفه‌ای برای ارزیابی درمیان بگذارید تا از صحت آن مطمئن شوید. بهترین حالت برای تشخیص نوت در آهنگ‌هایی اتفاق می‌افتد که فقط یک ساز (مثل پیانو یا گیتار) دارند، زیرا ممکن است قرارگیری چند نت از سازهای مختلف فرایند تشخیص را با مشکل مواجه کند.

دانلود برای اندروید


30)بازی Monkey GO Happy

اسکرین شات بازی Monkey GO Happy

بازی Monkey GO Happy دارای ۵ بازی متنوع است که بالغ‌بر یک میلیون کاربر آنلاین در پلتفرم تحت وب خود دارد و حال با این اپلیکیشن دردسترس کاربران اندروید قرار گرفته است. این بازی ۷۵ مرحله دارد و کاربر می‌تواند از بین ۷ میمون با ظاهرهای متفاوت و ۳۰ مدل کلاه انتخاب کند. همچنین، بازی هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای ندارد و بدون تبلیغات مزاحم می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی فکری برای تقویت توانایی ذهنی می‌تواند مؤثر باشد و درکنار ایجاد سرگرمی، چالش‌های ذهنی آن نیز سازنده است.

دانلود برای اندروید


31)اپلیکیشن Decimal to Fraction Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Decimal to Fraction Pro

اپلیکیشن کاربردی ریاضی برای سرعت بخشیدن به محاسبات ریاضی است که کاربر می‌تواند با کمک آن، اعداد اعشاری را به اعداد کسری و بالعکس تبدیل کند. این برنامه مناسب دانش‌آموزان و دانشجویان است و می‌تواند ابزار کاربردی برای انجام محاسبات ریاضی به‌شمار رود و سرعت حل مسئله را افزایش دهد.

دانلود برای اندروید


32)اپلیکیشن Star Clock Live Wallpaper

اسکرین شات اپلیکیشن Star Clock Live Wallpaper

یک اپلیکیشن برای شخصی‌سازی تصویر پس‌زمینه‌ی گوشی است. این برنامه یک تصویر پس‌زمینه‌ی زنده است که ساعتی را با طرح ستاره به‌نمایش درمی‌آورد و کاربر می‌تواند تصویر را براساس سلیقه‌‌ی خود ویرایش کند و رنگ و اندازه‌ی آن را تغییر دهد. علاوه‌براین، امکان تغییر اعداد، عناصر شناور در تصویر، نوع قاب و… را خواهد داشت.

دانلود برای اندروید


33)اپلیکیشن Simple Draw Pad

اسکرین شات اپلیکینش Simple Draw Pad

یک اپلیکیشن برای نقاشی‌کشیدن در گوشی اندروید است. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید با انگشتان خود نقاشی کنید و با یک ضربه به‌نمایشگر دایره بکشید. ازجمله سایر قابلیت‌های تعبیه‌شده در این برنامه می‌توان به رنگ‌های مختلف، امکان نقاشی در دو مدل، تغییر ضخامت خطوط، ذخیره‌ی خودکار در هر ۱۰ ثانیه و… اشاره داشت.

دانلود برای اندروید


35)مجموعه آیکون Stony

اسکرین شات مجموعه آیکون Stony

اپلیکیشنی برای دسترسی به مجموعه آیکون با طراحی جذاب است که بیش‌از ۲٬۷۰۰ آیکون مختلف را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند آیکون اختصاصی درخواست کنند و با وجود اینکه درخواست آیکون محدودیت دارد؛ اما هربار به‌روزرسانی محدودیت درخواست آیکون برداشته می‌شود. کاربر علاوه‌بر مجموعه آیکون‌های متنوع، به حدود ۲۰۰ تصویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت نیز دسترسی خواهد داشت. پیش‌از اجرای آیکون‌ها کاربر قادر است ازطریق داشبورد اپلیکیشن، پیش‌نمایش آن‌ها را ببیند یا حتی آیکون‌های مدنظر خود را جست‌وجو کند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

دانلود برای اندروید


36)اپلیکیشن Learn French with MosaLingua

اسکرین شات اپلیکیشن Learn French with MosaLingua

اپلیکیشن Learn French with MosaLingua یکی از مجموعه اپلیکیشن‌های آموزش زبان است که با آموزش لغات و عبارت‌های کلیدی و صرف دستوری افعال در مدت زمان کوتاهی می‌تواند آشنایی مقدماتی با زبان را برای شما ایجاد کند تا درصورت قرارگیری در موقعیت‌های ضروری بتوانید نیاز خود را برطرف کنید. برای مثال، اگر قصد سفر به یک کشور فرانسوی زبان را دارید می‌توانید پیش‌از سفر خود، برخی عبارت‌های کلیدی را ازطریق این برنامه آموزش ببینید تا درحین سفر از آن‌ها بهره‌مند شوید. بنابر گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی برنامه، این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شده است تا ۲۰ درصد از واژه‌های ضروری و مهم را که در ۸۰ درصد مواقع راه‌گشا خواهند بود، آموزش دهد و آمادگی لازم را برای افرادی که سفر تفریحی یا تجاری دارند، ایجاد کند.

اپلیکیشن Learn French with MosaLingua فقط به روزانه ۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا ظرف دو ماه ۶۰۰ واژه و عبارت مهم را به زبان‌آموز در حوزه‌های مختلف ازجمله: تفریحی، ورزشی، تجاری، فناوری و… آموزش دهد. یکی از قابلیت‌های دیگر این برنامه امکان افزودن فلش کارت است که به کاربر اجازه خواهد داد اگر عبارت خاصی را مدنظر داشت تا آن را حفظ کند و در بین لغات برنامه موجود نبود، کارتش را بسازد و آن را در برنامه‌ی آموزشی خود قرار دهد.

دانلود برای اندروید


37)اپلیکیشن Adblock Pro for Safari

اسکرین شات اپلیکیشن Adblock Pro for Safari

یک ابزار کاربردی برای وب‌گردی با خاطری آسوده و بدون تبلیغات مزاحم است. این اپلیکیشن درواقع افزونه‌ای است که روی سافاری نصب می‌شود و مانع از نمایش تبلیغات مزاحم خواهد شد. علاوه‌بر جلوگیری از تبلیغات، این اپلیکیشن باعث کاهش در مصرف داده خواهد شد. ازجمله کاربردهای این برنامه برای جلوگیری از تبلیغات می‌توان به عدم نمایش بنرهای تبلیغاتی، جلوگیری از پخش ویدئوهای تبلیغاتی، تشخیص دکمه‌های x جعلی که منجر به بازشدن تبلیغات بیشتر می‌شود، جلوگیری از تبلیغات درون ویدئوهای یوتیوب و…. اشاره کرد. این اپلیکیشن با بهینه‌سازی میزان داده‌ها برای بارگذاری صفحات وب، علاوه‌بر صرفه‌جویی، موجب افزایش سرعت بارگذاری می‌شود. ناگفته نماند با اینکه نصب اپلیکیشن برای مدتی رایگان شده است؛ اما همچنان بخشی از ویژگی‌های برنامه ازطریق پرداخت درون‌برنامه‌ای دردسترس کاربر قرار می‌گیرند. همچنین، یکی از نکات جذاب درباره‌ی این برنامه سازگاری آن با مک، آیپد و آیفون اپل است.

دانلود برای iOS


38)اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

اسکرین شات اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

یک اپلیکیشن مسیریابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی باشد. در این برنامه با دانلود نقشه‌ها قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت مسیریابی را به‌صورت آفلاین انجام دهید و موقعیت مکانی خود را در نقشه پیدا کنید. دستیار صوتی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در زمان رانندگی نیز بتوانید از هدایت اپلیکیشن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن نقشه‌های جذاب سه‌بعدی دارد و رابط کاربری آن با ظرافت خاصی طراحی شده است. همچنین، نقشه‌های این برنامه، دوربین‌های کنترل سرعت را نیز نشان می‌دهند.

دانلود برای iOS


39)بازی Word Search Premium

اسکرین شات بازی Word Search Premium

یک بازی فکری و آموزشی برای تمام سنین است که در خلال آن کاربر باید از جدول حروف به‌نمایش درآمده، کلمات و لغات معنادار را پیدا کند. این لغات در نگاه اول مشخص نیستند و کاربر می‌تواند با دقت در خطوط افقی، عمودی و مورب در جهات مختلف، کلمه‌های مخفی‌شده را پیدا کند. این بازی علاوه‌بر سرگرمی، جنبه‌ی آموزشی نیز دارد و منجر به تقویت دایره لغات کاربر خواهد شد. هزاران لغت در این بازی گنجانده شده است و بازی دارای ۴ سطح مختلف برای پوشش تمام سنین است. جدول حروف ممکن است ۷×۷، ۸×۸، ۹×۹، یا ۱۰×۱۰ باشد. همچنین، برای افزایش جنبه‌ی آموزشی بازی، لغات در این برنامه طبقه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند انتخاب کند که تمایل به بازی در چه طبقه‌بندی را دارد. شاید جالب باشد بدانید که این بازی در ۸ زبان مختلف قابل اجرا است.

دانلود برای اندروید


40)بازی Hangman Premium

اسکرین شات بازی Hangman Premium

یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است که درعین حال ازنظر آموزشی نیز مفید واقع خواهد شد. روند بازی به این شکل است که کاربر باید ازبین حروفی که در پایین نشان داده می‌شوند، حروفی را که یک لغت معنادار می‌سازند، انتخاب تا امتیاز مرحله را دریافت کند. البته به‌خاطر داشته باشید با هر بار حدس اشتباه، بخشی از صحنه‌ی مجازات آماده می‌شود. با اولین اشتباهات، چوبه‌ی‌دار تکمیل می‌شود. سپس سر، بدن، دست‌ها و پاها و با آخرین فرصت اشتباه، دیگر نخواهید توانست جان کاراکتر بازی را نجات دهید. این بازی صدها مرحله دارد و طراحی آن به‌گونه‌ای است که مناسب تمام سنین باشد.

دانلود برای اندروید


41)بازی Trigono – Geometric Brain Boiling Adventure

اسکرین شات بازی Trigono - Geometric Brain Boiling Adventure

بازی Trigono یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده است که کاربر در آن با اشکال مختلف هندسی سروکار دارد و تنها کاری که باید بکند این است؛ از هر جسم یا خط قرمزی که می‌بیند دور شود. درواقع، اسم این بازی به مثلثی اشاره دارد که کاربر، آن را تحت کنترل دارد. روش بازی بسیار ساده است و در اولین اجرای بازی به کاربر آموزش داده خواهد شد. این بازی یک بازی فکری با طراحی مینیمال است که برای هر سلیقه‌ای می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

دانلود برای اندروید


42)مجموعه آیکون Cuticon Drop

اسکرین شات مجموعه آیکون Cuticon Drop

مجموعه آیکونی که با الهام از قطره طراحی شده است. مجموعه آیکون‌ها ازجمله ابزاری هستند که امکان شخصی‌سازی گوشی‌های اندروید را فراهم می‌کنند و کاربر می‌تواند با نصب آن‌ها از هزاران آیکون متنوع بهره‌مند شود. در این مجموعه آیکون بیش‌از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع به‌همراه بیشتر از ۳۶ عکس فراهم شده است. آیکون‌های این مجموعه با دقت فراوانی و با اندازه‌ی ۱۹۲×۱۹۲ طراحی شده‌اند. همچنین کاربران می‌توانند درصورت نیاز آیکون اختصاصی درخواست کنند تا در به‌روزرسانی‌های آتی قرار بگیرد. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

دانلود برای اندروید


43)اپلیکیشن Captions-IG: Fonts & Spaces

اسکرین شات اپلیکیشن Captions-IG: Fonts & Spaces

این اپلیکیشن ابزاری برای ساخت استوری حرفه‌ای در اینستاگرام است که برای مدت محدودی رایگان شده و کاربران می‌توانند آن را روی گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود نصب کنند. علاوه‌بر ویرایش متن‌های استوری و استفاده از گزینه‌های مختلف مثل ایتالیک یا بولد کردن متن، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی پاراگراف‌های کپشن را جدا کنید و جلوه‌ی بهتری به پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود بدهید. برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام روی Save بزنید و سپس اشتراک‌گذاری روی اینستاگرام را انتخاب کنید تا متن شما به‌همراه تغییراتی که اعمال کرده‌اید روی اینستاگرام قرار بگیرد.

دانلود برای iOS


44)اپلیکیشن Java Programming with Compilee & Videos Premium

اسکرین شات اپلیکیشن Java Programming with Compilee & Videos Premium

یک اپلیکیشن مناسب برنامه‌نویس‌های تازه‌کار است که امکان کامپایل‌کردن کدها را با سرعت بالایی فراهم می‌کند. این اپلیکیشن علاوه‌بر کامپایلر برای جاوا، برای سایر زبان‌ها ازجمله C و ++C نیز کامپایلر دارد. این اپلیکیشن با دردسترس قرار دادن ویدئوهای آموزشی، به کسانی که تحت آموزش برنامه‌نویسی قرار دارند کمک می‌کند تا مفاهیم مرتبط را به‌آسانی فرابگیرند. بنابراین، با نصب این برنامه نه‌تنها به کامپایلر، بلکه به ۱۶ درس آموزشی شامل بیش‌از ۱۲۰ موضوع دسترسی خواهید داشت که ازطریق تصاویر و کدهایی برای مثال، آموزش برنامه‌نویسی جاوا را ارائه می‌کند. ناگفته نماند موضوعات درحد مقدماتی و پایه هستند و برای برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای‌های ممکن است مناسب نباشند. یکی از ویژگی‌های مهم نسخه‌ی Pro این اپلیکیشن سازگاری آن با تبلت است. علاوه‌بر آموزش، در این اپلیکیشن بیش‌از ۱۰۰۰ آزمون کوتاه برنامه‌نویسی جاوا نیز تهیه شده است و کاربران می‌توانند در پایان دوره‌ی آموزشی دانش خود را ارزیابی کنند.

دانلود برای اندروید


45)اپلیکیشن Calc Fast

اسکرین شات اپلیکیشن Calc Fast

نوعی بازی آموزشی ریاضی است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس کاربران اندروید قرار دارد. طریقه‌ی بازی بدین‌ترتیب است که کاربر باید در ۶۰ ثانیه محاسبات ریاضی را انجام دهد و هرچه تعداد معادلات حل‌شده بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد. در این برنامه، معادلات جمع، تفریق، ضرب و تقسیم نمایش داده می‌شود و کاربر باید با سرعت پاسخ آن‌ها را وارد کند. با کمک این برنامه، دانش‌آموزان می‌توانند قدرت محاسبات ریاضی ذهنی خود را افزایش و زمان پاسخگویی به مسائل ریاضی را کاهش دهند.

دانلود برای اندروید


46)اپلیکیشن Fractions Math Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Fractions Math Pro

این برنامه یک ماشین حساب تخصصی برای محاسبه‌ی اعداد کسری است. در ماشین حساب Fractions Math Pro تمام اعمال ریاضی مرتبط با اعداد کسری دراختیار کاربر قرار گرفته است تا بتواند به سرعت پاسخ‌های نهایی را محاسبه کند. ازجمله کاربردهای این ماشین حساب می‌توان به ساده کردن کسر، تبدیل کسر به عدد اعشاری، جمع، تفریق، ضرب و تقسیم اعداد کسری، پیداکردن مخرج مشترک و… اشاره داشت.

دانلود برای اندروید


47)بازی Sudoku Premium Pro

اسکرین شات بازی Sudoku Premium Pro

بازی فکری سودوکو که ریشه‌ای ژاپنی دارد، اکنون در سراسر جهان تبدیل به یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده شده است و مسابقات سطح بالایی برای این بازی برگزار می‌شود. این بازی متشکل از یک جدول ۹×۹ است که در دل آن جدول‌های ۳×۳ قرار گرفته‌اند. برای حل پازل باید در هرسطر و ستون به‌گونه‌ای اعداد را قرار دهید که اعداد ۱ تا ۹ تکرار نشوند. علاوه‌براین، در جدول‌های کوچک ۳×۳ نیز باید اعداد به‌گونه‌ای قرار داده شوند تا اعداد ۱ تا ۹ تکراری نباشند. در این اپلیکیشن برای افزایش چالش، مدت‌زمان نیز اثرگذار است و هرچه در زمان کوتاه‌تری پازل عددی را حل کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. همچنین، این اپلیکیشن امکان انتخاب ازبین درجات سختی متفاوت از آسان تا سخت را مهیا کرده است تا افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند از این بازی استفاده کنند.

دانلود برای اندروید


48)بازی Trio – Puzzle Dungeon Heroes

اسکرین شات بازی Trio - Puzzle Dungeon Heroes

بازی فکری و سرگرم‌کننده‌ای با گرافیک و طراحی جذاب است. کاربر باید در این بازی کاراکترهای مختلفی را که با رنگ‌های متفاوت در مراحل معرفی می‌شوند، باتوجه‌به توانایی‌هایشان به‌گونه‌ای حرکت دهد تا آن‌ها را به‌سمت خروجی هدایت کند. این بازی دارای ۲۵ مرحله‌ی مختلف است.

دانلود برای اندروید


49)مجموعه آیکون Omlicon

اسکرین شات مجموعه آیکون Omlicon

این اپلیکیشن دارای بیش‌از ۱٬۱۵۰ آیکون متنوع با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ است. تمامی آیکون‌ها برای ارائه‌ی کیفیت بالا، بازطراحی شده‌اند. این مجموعه آیکون به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد تا علاوه‌بر افزودن آیکون‌های جدید اپلیکیشن‌ها، آیکون‌های درخواستی کاربران نیز افزوده شوند. همچنین، کاربران درکنار انواع آیکون، به تصاویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت نیز دسترسی خواهند داشت. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

دانلود برای اندروید


50)اپلیکیشن This American Life

اسکرین شات اپلیکیشن This American Life

اپلیکیشن اختصاصی برنامه‌ی رادیویی This American Life است که امکان دسترسی به تمام آرشیوهای این برنامه را فراهم می‌کند. ازطریق این برنامه می‌توانید هر قسمت از برنامه را دانلود کنید و به‌صورت آفلاین به آن دسترسی داشته باشید. همچنین، اگر درحال گوش‌کردن قسمتی باشید می‌توانید بعدا ادامه‌ی آن را از جایی که متوقف شده است، گوش کنید. برای نصب این اپلیکیشن باید iOS 11 به بالا را روی دستگاه اپلی خود داشته باشید. این اپلیکیشن می‌تواند برای برخی جنبه‌های آموزشی زبان انگلیسی مثب تقویت Listening، توسط مدرسان و زبان‌آموزان مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود برای iOS


51)اپلیکیشن CardioBot – Heart Rate Tracker

اسکرین شات اپلیکیشن CardioBot - Heart rate Tracker

اپلیکیشنی که به‌طور روزانه از ضربان قلب کاربر گزارش تنظیم می‌کند. البته، برای بهره‌مندی از امکانات کامل این اپلیکیشن باید اپل واچ داشته باشید و این برنامه را روی آیفون یا آیپاد تاچ خود نصب کنید. ساعت‌های هوشمند اپل در طول روز هر ۴ دقیقه یک‌بار ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری می‌کنند؛ بنابراین اپلیکیشن پیش‌رو داده‌ها را در یک گزارش طبقه‌بندی شده جمع‌آوری می‌کند تا در استفاده‌های بعدی دردسترس کاربر قرار بگیرد. گزارشی که این اپلیکیشن ثبت می‌کند می‌تواند به شما کمک کند از سبک زندگی و میزان تحرکات خود بیشتر مطلع شوید و درصورت نیاز با مشورت پزشک تغییراتی را ایجاد کنید. این برنامه برای ارائه‌ی گزارش کاربردی‌تر میزان کاهش و افزایش و میزان طبیعی ضربان قلب رابه صورت طبقه بندی شده و با رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

دانلود برای iOS


52)بازی The Lonely Hacker

اسکرین شات بازی The Lonely Hacker

در این بازی با تبدیل گوشی هوشمند خود به یک سلاح دیجیتالی می‌توانید با ابزار تعبیه‌شده در آن در دنیای فناوری بازی جولان دهید و به مقاصد مختلفی حمله کنید. این بازی با دقت و ظرافت زیادی، دنیای واقعی را شبیه‌سازی کرده و تاکنون بیش‌از یک میلیون کاربر فعال جذب کرده است. این بازی را می‌توان مثل یک کلاس آموزشی به‌شمار آورد تا شما را برای حضور در دنیای دیجیتالی آماده کند و باعث شود درصورت قرارگیری در معرض آسیب احتمالی و هجوم هکرها به‌راحتی از قصد و نیت‌شان مطلع شوید. به‌بیانی دیگر می‌توان این بازی را یک برنامه‌ی آموزشی تعاملی قلمداد کرد که آموزش را در خلال بازی انجام می‌دهد.

دانلود برای اندروید


53)اپلیکیشن BlackCam Pro – B&W Camera

اسکرین شات اپلیکیشن BlackCam Pro - B&W Camera

برنامه‌ای برای عکاسی سیاه‌و‌سفید در اندروید که به‌رایگان دردسترس قرار گرفته است. رابط‌ کاربری بسیار ساده‌ای دارد و محدوده‌ی وسیعی از انواع فیلترهای سیاه‌وسفید را برای کاربر فراهم می‌کند. یکی از نقاط قوت این برنامه، نمایش زنده‌ی فیلترها روی دوربین است که به کاربر امکان می‌دهد پیش‌از ثبت عکس، فیلترهای مختلف را ارزیابی و باتوجه‌به معیارهای خود بهترین گزینه را انتخاب کند. علاوه‌بر فیلترها، دیگر بخش‌های ویرایش عکس مثل کنتراست، روشنایی و نوردهی نیز به‌صورت لحظه‌ای قابل تغییر هستند.

دانلود برای اندروید


54)اپلیکیشن Monster Game Booster Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Monster Game Booster Pro

اپلیکیشنی با چند قابلیت کاربردی برای گوشی‌های اندروید و تجربه‌ی بهتر برای اجرای بازی است. یکی از کاربردهای این اپلیکیشن برای بهینه‌سازی توان عملیاتی گوشی‌های هوشمند است که با عنوان Game Turbo در این برنامه فعال می‌شود. این بخش از اپلیکیشن شامل ویژگی‌های زیادی نظیر آزادسازی حافظه‌ی رم، بهینه‌سازی بازی‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، افزایش کیفیت گرافیک بازی و جلوه‌های ویژه و… می‌شود که منجر به اجرای روان بازی‌های سنگین خواهد شد. بخش GFX Tool برنامه نیز امکان تغییر وضوح تصاویر بازی، فعال‌سازی حالت HDR روی بازی، افزایش میزان فریم ریت و … را فراهم می‌کند. در بخش HUD Monitor نیز ابزار لازم برای مدیریت حافظه‌ی رم، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دما و کیفیت شبکه دردسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن، حالت اختصاصی برای ازبین بردن تأخیر (Lag) در بازی دارد که فقط با یک اشاره‌ی کاربر فعال خواهد شد.

دانلود برای اندروید


55)اپلیکیشن BabyBook Journal – Baby Tracker & Newborn Diary

اسکرین شات اپلیکیشن BabyBook - Baby Tracker & Newborn Diary

یک ابزار کارآمد برای زوج‌های جوانی که به‌تازگی خانوده تشکیل داده‌اند و نوزادشان به‌دنیا آمده است. این اپلیکیشن، ابزارهای زیادی را دراختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند با برنامه‌ی مرتب و مشخصی، فعالیت‌های نوزاد خود را مدیریت و تمام حالت‌ها و کارهای نوزادشان را ثبت کنند تا یک گزارش کامل برای ارائه به پزشک فراهم و همچنین، خاطرات مربوط به فزرندشان را با تاریخ دقیق نگه‌داری کنند. درواقع، مهم‌ترین هدف این اپلیکیشن، کمک‌رسانی به شکل‌گیری و بهبود عادت‌های رسیدگی والدین به نوزاد است تا درنهایت منجر شود استرس و نگرانی‌های احتمالی را کنترل کنند و از انتقال آن به نوزاد جلوگیری شود. ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل تقویم رویداد برای ثبت علائم پزشکی و سایر پیشامدهای روزانه می‌شود.

دانلود برای اندروید


56)اپلیکیشن Strive Minutes – Meditation Timer with Intervals

اسکرین شات اپلیکیشن Strive Minutes - Meditation Timer with Intervals

اپلیکیشنی با طراحی مینیمال و درعین‌حال شیک است که برای انجام مدیتیشن و حفظ تمرکز در زمان مدیتیشن کاربرد دارد. همچنین، این اپلیکیشن از جلسات مدیتیشن کاربر گزارش‌برداری می‌کند. این برنامه می‌تواند کمک کند تا افراد، عادت مدیتیشن برای خود ایجاد کنند و بدین ترتیب، به نتایج معقولی درطی مدت‌زمان مشخصی برسند. ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تنظیم زمان مدیتیشن، بازه‌های استراحت، همگام‌سازی داده‌های برنامه روی گوشی‌های هوشمند دیگر، ویژگی جلوگیری از برنامه‌هایی که ممکن است در جلسه‌ی مدیتیشن اخلال ایجاد کنند و بسیاری ویژگی دیگر اشاره داشت. برای استفاده از برنامه باید در ابتدا حساب کاربری بسازید تا فرایند همگام‌سازی بین دستگاه‌های مختلف امکان‌پذیر باشد.

دانلود برای اندروید


57)اپلیکیشن Meeting Notes Taker – Recorder

اسکرین شات اپلیکیشن Meeting Notes Taker - Recorder

این برنامه کاربردی همان‌طور که از اسمش پیدا است، مناسب برای شرکت در جلسه‌های کاری است. استفاده از این برنامه برای انواع کسب‌وکارها توصیه می‌شود. با کمک این برنامه می‌توانید در جلسه‌های مهم صداها را ضبط کنید، یادداشت بردارید و در پایان جلسه قادر خواهید بود یک صورت‌جلسه‌ی کامل ارائه کنید. علاوه‌براین، دانشجویان نیز می‌توانند ازطریق این اپلیکیشن، نکات مهم آموزشی در کلاس درس را ذخیره کنند. یکی از نکات مثبت این برنامه، امکان ضبط صدا با نمایشگر خاموش است که باعث خواهد شد در مصرف باتری صرفه‌جویی شود یا درشرایطی که قصد دارید مخفیانه صدا را ضبط کنید از این امکان بهره‌مند شوید. علاوه‌براین، کاربر می‌تواند تنظیم کند که ضبط صدا تا چه مدت ادامه داشته باشد. درنهایت می‌توان یادداشت‌ها و فایل‌ها را به‌راحتی با سایر افراد به‌اشتراک گذاشت.

دانلود برای اندروید


58)اپلیکیشن Subnet Calculator

اسکرین شات اپلیکیشن Subnet Calculator

اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت شبکه است که امکان محاسبه سابنتینگ و تخصیص IP را فراهم می‌سازد. ازجمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان محاسبه‌ی بیت‌های Subnet Mask، تعداد هاست‌های هر سابنت، تعداد کل سابنت‌ها و… اشاره کرد. همچنین، در این اپلیکیشن، دسترسی به مثال‌های مختلف فراهم شده است که اطلاعات زیادی درباره‌ی شبکه به کاربر ارائه می‌کند و کاربر می‌تواند از جنبه‌ی آموزشی اپلیکیشن نیز بهره‌مند شود.

دانلود برای اندروید


59)اپلیکیشن VSLM Calculator

اسکرین شات اپلیکیشن VSLM Calculator

این اپلیکیشن فرایند VSLM را آسان خواهد کرد و به مدیران شبکه، امکان استفاده‌ی بهینه از آدرس‌های IP را می‌دهد. فرایند VSLM زمانی اهمیت پیدا می‌کند که محدوده آی‌پی آدرس‌های دردسترس بیشتر از حد نیاز و تعداد هاست‌ها است؛ بنابراین مدیر شبکه با تبدیل یک سابنت به چند سابنت، یک شبکه‌ی بزرگ‌تر خواهند ساخت. درواقع VSLM با عمل سابنتینگ منجر به تقسیم آدرس آی‌پی به چند زیرشبکه می‌شود و هر زیرشبکه را مجدد به شبکه‌های جزئی‌تری تقسیم می‌کند.

دانلود برای اندروید


60)اپلیکیشن Analog Pink – Palette Pink – Film Filters

اسکرین شات اپلیکیشن Analog Pink - Palette Pink - Film Filters

اپلیکیشنی برای ویرایش عکس است که خلاقیت کاربر را شکوفا می‌کند. با کمک ابزار موجود در این اپلیکیشن، عکس‌ها را می‌توان به‌صورت اصولی ویرایش کرد و رنگ‌ها را براساس نظم موجود روی پالت، در عکس‌ها تغییر داد تا هماهنگی بین رنگ‌های انتخاب شده باعث شود جلوه‌ی عکس خروجی بیش‌از پیش باشد. علاوه‌بر ویرایش عکس‌ها، با کمک این برنامه می‌توان فیلم و ویدئو را نیز ویرایش کرد. پالت رنگی ویرایش فیلم به کاربر امکان می‌دهد حس موجود در فیلم را بیشتر در معرض نمایش بگذارد و با انتخاب رنگ فیلتر مناسب، خروجی حرفه‌ای‌تری از ویدئو داشته باشد. دیگر قابلیت این اپلیکیشن، امکان ایجاد تایپوگرافی با فونت‌های متنوع و زیبا است.

دانلود برای اندروید


61)اپلیکیشن Resize Me! Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Resize Me! Pro

اپلیکیشنی که ابزار حرفه‌ای برای تغییر اندازه‌ی عکس دراختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان تغییر و ارسال عکس‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند تا با یک اشاره به اندازه‌ی مدنظر تبدیل شوند و آماده‌ی ارسال ازطریق ایمیل یا سایر شبکه‌های اجتماعی باشند. این برنامه با وجود اینکه تغییراتی در عکس ایجاد می‌کند؛ اما داده‌های EXIF و GPS کاملا دست‌نخورده باقی خواهند ماند. علاوه‌براین، امکان چرخش و برش عکس نیز به‌همراه تغییر فرمت عکس از سایر قابلیت‌های ارائه‌شده در این برنامه هستند. کاربران همچنین با استفاده از این برنامه خواهند توانست واترمارک اختصاصی روی عکس‌های خود بگذارند.

دانلود برای اندروید


62)اپلیکیشن Gif Me! Camera Pro

اسکرین شات اپلیکیشن GIF Me! Camera Pro

یک برنامه‌ی ساخت ویدئوهای کوتاه و تبدیل آن‌ها به گیف است که به‌رایگان دردرسترس کاربران قرار دارد. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد ویدئوهای کوتاه لحظه‌ای ثبت کند و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مجازی به‌اشتراک بگذارد؛ همچنین کاربران می‌توانند به ویدئوهای خود، فیلتر و استیکر اضافه کنند. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل ویدئوهای چندبخشی، استاپ موشن، افزودن ویدئو به برنامه، افزودن عکس، افزودن گیف ازطریق اینترنت، ویرایش گیف، تنظیم سرعت انیمیشن، افزودن متن و… می‌شود.

دانلود برای اندروید


63)اپلیکیشن Sketch Me! Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Sketch Me! Pro

برنامه‌ای برای تبدیل عکس به نقاشی است. این اپلیکیشن، افکت‌های متفاوتی ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی یا استیکر کنید و آن‌ها را با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. برنامه‌ی Sketch Me! Pro سایر ویژگی‌ها نظیر تبدیل عکس به سیاه‌قلم، پاستل، نقاشی رنگی، نقاشی کارتونی و… را در خود جای داده است. همچنین، کاربر می‌تواند تنظیمات حرفه‌ای ازجمله کنتراست، روشنایی و اشباع‌سازی را روی عکس‌های مختلف اعمال کند.

دانلود برای اندروید


64)اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اسکرین شات اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت‌ها ازطریق اپل واچ است. برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن باید گزینه‌ی Sync نوت‌ها در iCloud را فعال کنید تا نوت‌های موجود در گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس قرار بگیرند. علاوه‌بر ایجاد یادداشت جدید یا ویرایش متن یادداشت‌های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی دکمه‌ی + روی ساعت هوشمند، امکان انتخاب رنگ برای نوت‌ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین رنگ‌ها انتخاب کنید و براساس اولویت کارهای روزانه‌ی خود را طبقه بندی کنید.

دانلود برای iOS


65)بازی Rabbit Jump

اسکرین شات بازی Rabbit Jump

یک بازی که سرعت عمل کاربر را به‌چالش می‌کشد. کاربر باید کاراکتر خرگوش را هدایت کند تا از موانع مختلف رد شود و تا می‌تواند امتیاز جمع‌آوری کند. سبک بازی آرکید است و گرافیک بازی، یادآور خاطرات کنسول‌های بازی قدیمی است. اگر به‌دنبال یک بازی هستید که برای لحظاتی شما را از دنیای پرمشغله دور کند و تمام تمرکزتان را به‌کار بگیرد، این بازی ممکن است چاره‌ی شما باشد.

دانلود برای اندروید


66)اپلیکیشن Peppa Pig: Happy Mrs Chicken

اسکرین شات اپلیکیشن Peppa Pig: Happy Mrs Chicken

این اپلیکیشن از سری اپلیکیشن‌های مربوط به شخصیت پویانمایی تلویزیونی پپا پیگ (Peppa Pig) است که با هدف آموزش سنین پیش‌دبستانی از سال ۲۰۰۴ پخش می‌شده است و حالا در قالب اپلیکیشن نیز برای آموزش کودکان دردسترس قرار دارد. این اپلیکیشن دارای ۵ بازی آموزشی با شخصیت‌های کارتونی است که برخی آموزش‌های ابتدایی را برای خردسالان در خلال بازی انجام می‌دهد. ازجمله مهارت‌های تحت پوشش این بازی‌ها می‌توان به تشخیص رنگ، ریاضی، حل مسئله و… اشاره داشت. این بازی بیش‌از ۱۰۰ هزار کاربر در سراسر جهان دارد که گواه از کاربردی‌بودن آن است.

دانلود برای اندروید


67)اپلیکیشن Life Lists: List Organizer

اسکرین شات اپلیکیشن Life Lists: List Organizer

یک اپلیکیشن کامل برای ساخت فهرست انجام کارهای روزانه که به کاربر امکانات زیادی ازقبیل تعیین رنگ، انتخاب آیکون و… را می‌دهد تا فهرست کارهای روزانه‌ی خود را به‌آسانی طبقه‌بندی کند. در این برنامه می‌توان فهرست خرید، هشدار یادآوری، فعالیت‌های روزانه، قرار ملاقات و… را ثبت کرد. علاوه‌براین، می‌توان در بخش توضیحات عکس اضافه و حتی برخی کارها را از دید سایر افراد پنهان کرد.

دانلود برای iOS

 

 


منبع این خبر : وبسایت زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *