دانلود کتاب Python All-in-One For Dummies 2019

python all in on 2019

به نام خدا

زبان برنامه نویسی پایتون روز به روز محبوب‌تر می‌شود و در سال 2017 بر اساس IEEE Spectrum، تبدیل به محبوب‌ترین زبان جهان شد. قدرت پایتون واقعی است. چرا پایتون زبان شماره یک است؟ زیرا یادگیری و استفاده از آن فوق العاده آسان است که بخشی از آن نحو ساده شده و جریان زبان طبیعی آن است، اما بخش عمده آن با جامعه کاربری شگفت انگیز و وسعت برنامه‌های موجود ارتباط دارد.

کتاب Python All-in-One For Dummies، یک راهنمای مرجع برای راهنمایی شما در روند یادگیری پایتون و نحوه استفاده از آن در برنامه‌های کامپیوتری مدرن مانند علوم داده، هوش مصنوعی، محاسبات فیزیکی و روباتیک است. اگر به دنبال این هستید که از چیز‌های زیاد هیجان انگیز کمی یاد بگیرید، این کتاب برای شماست. این کتاب، سرنخی از هر یک از زمینه‌های تکنولوژی به شما می‌دهد که شما برای دقیق‌تر دنبال کردن آن‌ها احتیاج خواهید داشت.

این کتاب شما را در زبان پایتون راهنمایی می‌کند و سپس با کتابخانه‌ها و فناوری‌های بسیار جالب مربوط به زبان پایتون (Raspberry Pi، روباتیک، هوش مصنوعی، علم داده‌ها و غیره) آشنا می‌کند. هنگامی که روی پروژه‌ها و فن آوری‌های جدید کار می‌کنید، پایتون با تعداد بسیار متنوعی از کتابخانه‌ها در انتظار شماست تا بتوانید از آن استفاده کنید. این یک کتاب عملی است و در کل آن مثال و کد وجود دارد. از شما انتظار می‌رود که کد را بردارید، آن را اجرا کنید و سپس اصلاح کنید تا کاری را که می‌خواهید را انجام دهد. شما فقط یک روبات خریداری نمی‌کنید، بلکه آن را خوتان می‌سازید تا بتوانید تمام قطعات آن را بفهمید و از نحوه کار پایتون با ربات برای کنترل همه موتورها و سنسورها سر در بیاورید. هوش مصنوعی پیچیده است، اما پایتون کمک می‌کند تا بخش قابل توجهی از آن در دسترس باشد. علم داده پیچیده است، اما پایتون به شما کمک می‌کند تا علم داده را راحت‌تر انجام دهید. رباتیک نیز پیچیده است، اما پایتون کدی را به شما می‌دهد که ربات را کنترل می‌کند و پایتون حتی به ما اجازه می‌دهد تا این قطعات را به هم بچسبانیم و مثلاً از هوش مصنوعی در رباتیک استفاده کنیم.

در این کتاب اصول زبان پایتون را در گام هایی ساده، قابل فهم و کوچک به شما آموزش می‌دهیم. بعد از اینکه شما را با زبان پایتون آشنا کردیم، سپس وارد دنیای پایتون و هوش مصنوعی می‌شویم و برنامه نویسی در یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی را با استفاده از Python و TensorFlow بررسی می‌کنیم و در واقع روی مشکلات واقعی و نرم افزار‌های واقعی کار می‌کنیم نه فقط برنامه‌های اسباب بازی. پس از آن، ما به دنیای هیجان انگیز کلان داده و علوم داده با پایتون می‌پردازیم. ما به مجموعه داده‌های بزرگ عمومی مانند داده‌های پزشکی و محیطی که همه از پایتون استفاده می‌کنند، نگاه می‌کنیم.

سرانجام، شما می‌توانید جادوی آنچه را من «محاسبات فیزیکی» می‌نامم تجربه کنید. با استفاده از کامپیوتر کوچک ارزان قیمت Raspberry Pi (کوچک، اما بسیار محبوب) ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه از پایتون برای کنترل موتورها و خواندن سنسورها استفاده کنید. این به کتاب نهایی ما، «پایتون و روباتیک» ختم می‌شود. در اینجا می‌آموزید که چگونه یک ربات بسازید و چگونه می‌توانید آن ربات را با پایتون و برنامه‌های خود حتی با استفاده از هوش مصنوعی کنترل کنید.

این کتاب باعث نمی‌شود که شما همه چیز را در مورد این زمینه‌ها درک کنید، اما مقدمه ای برای اصطلاحات و قدرت پایتون در همه این زمینه‌ها به شما می‌دهد.

مطالبی که در کتاب Python All-in-One For Dummies، خواهید آموخت:

  • اصول اولیه زبان برنامه نویسی پایتون
  • توضیح نحو پایتون از طریق کاربردش در صنایع پر مصرف
  • نشان دادن این که چگونه پایتون می‌تواند برای پروژه‌های سازمانی بکار رود
  • پرداختن به مشاغل اصلی از جمله هوش مصنوعی، محاسبات فیزیکی، یادگیری ماشین، روباتیک و تجزیه و تحلیل داده ها

Table of Contents:– Book 1 Getting Started with Python- Chapter 1 Starting with Python- Chapter 2 Interactive Mode, Getting Help, Writing Apps- Chapter 3 Python Elements and Syntax- Chapter 4 Building Your First Python Application- Book 2 Understanding Python Building Blocks- Chapter 1 Working with Numbers, Text, and Dates- Chapter 2 Controlling the Action- Chapter 3 Speeding Along with Lists and Tuples- Chapter 4 Cruising Massive Data with Dictionaries- Chapter 5 Wrangling Bigger Chunks of Code- Chapter 6 Doing Python with Class- Chapter 7 Sidestepping Errors- Book 3 Working with Python Libraries- Chapter 1 Working with External Files- Chapter 2 Juggling JSON Data- Chapter 3 Interacting with the Internet- Chapter 4 Libraries, Packages, and Modules- Book 4 Using Artificial Intelligence in Python- Chapter 1 Exploring Artificial Intelligence- Chapter 2 Building a Neural Network in Python- Chapter 3 Doing Machine Learning in Python- Chapter 4 Exploring More AI in Python- Book 5 Doing Data Science with Python- Chapter 1 The Five Areas of Data Science- Chapter 2 Exploring Big Data with Python- Chapter 3 Using Big Data from the Google Cloud- Book 6 Talking to Hardware with Python- Chapter 1 Introduction to Physical Computing- Chapter 2 No Soldering! Grove Connectors for Building Things- Chapter 3 Sensing the World with Python: The World of I2C- Chapter 4 Making Things Move with Python- Book 7 Building Robots with Python- Chapter 1 Introduction to Robotics- Chapter 2 Building Your First Python Robot- Chapter 3 Programming Your Robot Rover in Python- Chapter 4 Using Artificial Intelligence in Robotics

 

حجم فایل : 41 مگ

زبان : انگلیسی

سال: 2019

 

برای دانلود این کتاب فقط کافیه عضو سایت ما بشی
برای عضو شدن کافیه از بالای همین صفحه اقدام کنی و اسم – نام کاربری -ایمیلتو برامون بنویسی 🙂
اگه در زمینه ای میتونی به ما کمک کنی همونجا برامون بنویس

 

برای دانلود روی من کلیک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *